Creăm cadouri cu emoție

Creăm cadouri cu emoție

Peste 1.000.000 de comenzi finalizate

Peste 1.000.000 de comenzi finalizate

Deja de 18 ani cu voi

Deja de 18 ani cu voi

Contul meu

Termeni și condiții

Dispoziții de bază

Acești Termeni și condiții (denumiți în continuare 'T&C') reglementează drepturile și obligațiile dintre
 
Petr Halamka, locul de desfășurare a activității  E. Benese 573, 500 12, Hradec Kralove, Republica Cehă,
ID : 71887962, TVA: CZ8607063355.
Operatorul este plătitor de TVA.

email: info@wantie.ro
Adresa de afaceri:  Kladska 123/77, Hradec Kralove, 50003, Republica Cehă
 
denumit în continuare 'Vânzătorul', pe de o parte și cumpărătorii (denumiți și clienți) pe de altă parte.
 
Acești Termeni și Condiții reglementează în mod diferit drepturile și obligațiile pentru cumpărătorii care acționează în relația cu Vânzătorul în calitate de consumatori cumpărători (denumit în continuare 'consumator cumpărător'), unde consumatorul cumpărător este definit de § 419 din Legea nr. 89/2012 Coll. a Noului Cod Civil (denumit în continuare NCC). și diferit pentru persoanele fizice sau juridice care desfășoară activități comerciale în temeiul Legii privind licențele comerciale sau al altor legi speciale sau al instituțiilor și organizațiilor de stat (denumite în continuare 'întreprinzător cumpărător'), care acționează în relații cu vânzătorul în cursul activităților lor comerciale sau al altor activități comerciale, în care drepturile și obligațiile diferite ale celor doi cumpărători sunt reglementate și distinse mai jos ca drepturi și obligații ale 'cumpărătorului consumator' și drepturi și obligații ale 'cumpărătorului antreprenor'. În cazul în care acești Termeni și Condiții prevăd anumite drepturi în comun și identic pentru consumatorul cumpărător și întreprinderea cumpărătoare, întreprinderea cumpărătoare și consumatorul cumpărător sunt denumite în mod identic 'cumpărător'.
 
Raporturile juridice dintre Vânzător și Consumatorul cumpărător sunt reglementate de Termenii și condițiile prezentate mai jos și, în măsura în care nu sunt reglementate de acești Termeni și condiții, de NCC și de Legea nr. 634/1992 privind protecția consumatorilor și de reglementările care reglementează relațiile dintre Vânzător și Consumatorul cumpărător.
 
Relațiile juridice dintre Vânzător și antreprenorul-cumpărător sunt reglementate de următorii termeni și condiții și în plus, în măsura în care nu sunt reglementate de acești termeni și condiții, de NOZ și în plus, de reglementările legale relevante care reglementează relațiile dintre Vânzător și antreprenorul-cumpărător.
 
Acești termeni și condiții reglementează vânzarea și cumpărarea de bunuri în magazinul electronic Wantie.ro operat la adresa www.wantie.ro 
 
Cumpărătorul declară în mod expres că a completat corect și veridic formularele de înregistrare, comandă etc. cu datele de identificare a persoanei sale (nume și prenume, domiciliu, firmă, sediu social, numere de telefon, e-mail, locul de livrare a mărfii,.....). 
 

Articolul I. Obiectul contractului de vânzare-cumpărare

1. obligația vânzătorului 
În cazul încheierii Contractului de achiziție, Vânzătorul se obligă să livreze Bunul achiziționat Cumpărătorului și să transfere dreptul de proprietate asupra Bunului achiziționat către Cumpărător. 
 
2. obligația cumpărătorului 
În cazul încheierii contractului de vânzare-cumpărare, cumpărătorul se obligă să ia în primire bunul și să plătească vânzătorului sau transportatorului prețul de cumpărare convenit. 
 
3. obiectul achiziției 
Obiectul cumpărării în cadrul contractului de vânzare-cumpărare încheiat este reprezentat de bunurile specificate în ceea ce privește producătorul, denumirea, tipul, cantitatea, greutatea, dimensiunile, prețul etc. în comanda cumpărătorului. 


Articolul II. Comandă

Vă oferim posibilitatea de a face cumpărături în mod convenabil direct de la domiciliu. Puteți comanda 24 de ore pe zi prin intermediul coșului de cumpărături integrat. Vă vom trimite o confirmare a comenzii prin e-mail și veți fi, de asemenea, informat cu privire la expedierea mărfii prin e-mail. Pentru unele comenzi (cantități mai mari etc.) vă vom contacta telefonic pentru a vă confirma comanda. În unele cazuri, vânzătorul poate solicita plata în avans, în special pentru produsele personalizate prin laser sau prin alte metode;
Câmpul de note din coșul de cumpărături este folosit doar pentru a comunica scurte informații vânzătorului, de exemplu, detalii despre adresă. Nota nu servește pentru comunicarea bidirecțională cu vânzătorul și nu se poate pretinde răspuns la o întrebare sau cerere revendicabilă. Orice solicitare referitoare la o comandă trebuie să fie confirmată în scris de către vânzător, de exemplu, prin e-mail sau SMS.
 

Articolul III. Drepturile și obligațiile părților în ceea ce privește comanda  și livrarea bunurilor

1. locul și momentul livrării 
Obligația Vânzătorului de a livra bunurile către Cumpărător este îndeplinită prin livrarea bunurilor la locul de livrare și în termenul de livrare convenit. Locul de livrare a bunurilor este locul astfel indicat de către Cumpărător în formularul de comandă, iar perioada de livrabilitate convenită este fie perioada convenită de părți, fie perioada indicată pentru bunurile specifice pe Wantie.ro, cu condiția ca această perioadă să fie orientativă și să poată fi depășită de către Vânzător în cazuri justificate. Pentru produsele achiziționate cu serviciul de descriere cu laser, termenul de livrare poate fi prelungit cu 1-3 zile lucrătoare.
 
2. comandă 
Cu excepțiile prevăzute în acest paragraf, comanda transmisă constituie propunerea irevocabilă a cumpărătorului de a încheia un contract de achiziție cu privire la produsele specificate în comandă.
 
O comandă poate fi anulată (anulată) în următoarele cazuri: 
 
a) de comun acord
 
b) vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comanda sau o parte a acesteia în următoarele cazuri: bunurile nu mai sunt produse sau livrate sau prețul furnizorului de bunuri s-a modificat semnificativ. În cazul unei astfel de situații, vânzătorul îl va contacta imediat pe cumpărător pentru a conveni asupra unei acțiuni ulterioare. În cazul în care Cumpărătorul a plătit deja o parte sau întregul preț de achiziție, această sumă va fi rambursată în contul sau la adresa Cumpărătorului cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la data la care Vânzătorul a luat cunoștință de acest fapt.
 
3. modalitatea de acceptare a bunurilor de către persoana autorizată 
Livrarea bunurilor către Cumpărător poate fi considerată ca fiind preluarea bunurilor de către Cumpărător sau de către o altă persoană prezentă la locul de livrare în momentul livrării (Persoană autorizată). În cazul unui cumpărător antreprenor, persoana care a fost autorizată de către cumpărătorul antreprenor este, de asemenea, considerată persoană autorizată, deoarece cumpărătorul antreprenor este obligat să facă acest lucru în conformitate cu § 430 din NCC. În cazul în care cedentul nu livrează bunurile în conformitate cu fraza precedentă, bunurile se consideră a fi fost livrate la primirea de către cumpărător la momentul și locul desemnate pentru colectare de către cedent (momentul și locul de depozitare). Momentul și locul de depozitare sunt notificate cumpărătorului de către cedent în mod corespunzător. Livrarea și acceptarea bunurilor trebuie să fie confirmate în scris vânzătorului de către cumpărător sau de către o persoană autorizată;
 
4. perioada de depozitare, executare parțială 
În cele din urmă, livrarea bunurilor către cumpărător poate fi considerată, în cazul neacceptării de către cumpărător sau de către persoana autorizată, ca fiind ultima zi a perioadei de depozitare desemnată pentru colectare de către cedent. Cumpărătorul este întotdeauna obligat să ia în primire bunurile livrate în termen de cel mult 7 zile de la expirarea perioadei de livrare. De asemenea, cumpărătorul este obligat să accepte executarea parțială, adică livrarea doar a unei părți din obiectul achiziției. Cu excepția cazului în care părțile convin altfel într-un caz particular, executarea parțială stinge obligația vânzătorului de a livra partea rămasă din obiectul achiziției.
 
5. transport 
Vânzătorul se ocupă de transportul bunurilor până la locul de livrare. Vânzătorul are dreptul de a transporta bunurile prin intermediul unui terț (cedent). Vânzătorul organizează livrarea bunurilor în conformitate cu dispoziția indicată de cumpărător în formularul de comandă. Orice rambursare a costurilor de transport de către cumpărător este plătibilă împreună cu prețul de achiziție convenit;
 
6. Bunuri adaptate la dorințele clientului - descriere cu laser
Produsele selectate disponibile pe www.wantie.ro marcate cu simbolul descriere cu laser pot fi adaptate la dorințele clientului cu o descriere (text sau imagine, dacă produsul o permite). Prețul descrierii se adaugă apoi la prețul total al produsului. Clientul este obligat să furnizeze textul corect, care va fi marcat pe produs. În unele cazuri, clientul va fi contactat pentru a verifica numărul de telefon și textul corect atunci când plătește prin ramburs. Clientul este pe deplin responsabil pentru descrierea, adresa de expediere și informațiile de contact declarate ale întregii comenzi. Mărfurile modificate în acest mod nu sunt acoperite de garanția de 14 zile fără returnare fără motiv.

Prin trimiterea unei comenzi obligatorii, clientul este pe deplin de acord că este familiarizat cu serviciul de descriere cu laser și că este suficient de informat cu privire la acest serviciu, care este descris în detaliu la ÎNTREBĂRI FRECVENTE disponibilă și vizibilă de pe fiecare pagină a magazinului www.wantie.ro.
 
Textul furnizat de client:  Fiecare produs are o limită maximă de caractere indicată. În cazul în care caracterele sunt depășite de către client, nu garantăm calitatea obișnuită a descrierii (textul poate avea o nuanță diferită din cauza schimbării focalizării) și lizibilitatea adecvată. Prin trimiterea unei comenzi obligatorii, clientul recunoaște și este de acord cu acest lucru. Un spațiu, semne de punctuație și alte caractere și simboluri care prelungesc textul final sunt, de asemenea, considerate ca fiind un caracter.
Textul furnizat de client va fi întotdeauna indentat în funcție de posibilitatea subiectului descris. Monotype Corsiva este fontul standard utilizat.
În cazul selectării unui alt font oferit de sistem, se poate percepe o taxă suplimentară, care este comunicată clientului atunci când fontul este schimbat de către sistem. Caracterele speciale inserate în text vor fi omise automat de către laser (cu excepția caracterelor care sunt taxabile și care sunt enumerate ca serviciu suplimentar pentru fiecare produs), deoarece nu fac parte din setul de caractere instalat. Acest lucru nu se aplică textului standard, ghilimelelor, parantezelor, virgulelor și cârligelor, precum și altor caractere standard utilizate în mod obișnuit în text;
 
Fotografii furnizate de client:  Fotografiile produselor cu descrieri laser de pe fișele individuale ale produselor de pe www.wantie.ro au doar scop ilustrativ și sunt menite să ofere clientului o idee despre locul în care va fi plasată fotografia. Descrierea cu laser este o intervenție aproximativă în structura materialului. Este creată o granulație grosieră, iar efectul rezultat este holografic, ceea ce înseamnă că din orice unghi descrierea cu laser refractează lumina în mod diferit.
Fotografiile trimise de client nu sunt modificate grafic în niciun fel - doar decuparea pătrată sau dreptunghiulară a zonelor semnificative și transferul pe produs. Rezultatul depinde întotdeauna în mod direct de calitatea fotografiei livrate. Formatul fotografiei trebuie să corespundă aproximativ formatului produsului - adică, dacă produsul este orientat în format portret, clientul trebuie să furnizeze o fotografie orientată în format portret și invers. Atunci când încărcați o fotografie pentru un produs care are o decupaj non-standard (de exemplu, o inimă), fotografia trebuie să aibă margini suficient de mari.
 
În cazul în care clientul nu specifică locația datelor pe produs, descrierea este procesată cu laser în funcție de posibilitățile datelor trimise (text sau imagine).  
Prin trimiterea comenzii, clientul recunoaște că aceasta va fi făcută prin așa-numita descriere publicitară (nu tehnică). Toleranța mașinii de producție în această setare și prin urmare, alinierea și plasarea datelor pe produs poate varia +-2 mm pentru articole mici, cum ar fi brelocuri sau coliere. Pentru produsele mari, cum ar fi cuțite mari, flacoane, seturi cadou pentru vinuri, toleranța poate fi de +-4 mm. În practică, acest lucru înseamnă că suportul furnizat (în principal textul) nu trebuie să se afle direct în centrul produsului, iar distanța față de marginile individuale ale produsului poate varia în cadrul toleranței. Fotografiile individuale ale mostrelor prezentate pe fiecare produs sunt ilustrative. Nuanța sau coloritul descrierii rezultate pot fi diferite față de ilustrația din fotografia produsului.
 
7. Rezervarea dreptului de a refuza serviciul de către
Vânzător Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza să creeze un produs comandat prin tratament cu laser de către Cumpărător. Refuzul trebuie comunicat cumpărătorului fără întârzieri nejustificate. Vânzătorul este obligat să informeze Cumpărătorul cu privire la motivele pentru refuzul de a crea produsul (fotografii inadecvate, logo-uri supuse mărcii comerciale, text lung, texte și imagini care nu respectă legislația Republicii Cehe ...).
 
8. Livrarea produselor în România
Condițiile de livrare sunt reglementate de transportatorul ales în conformitate cu articolul VI din Termenii și Condițiile Generale. Livrarea în România este disponibilă numai pentru consumatorii finali.
Comanda de achiziție, revendicările și alte aspecte juridice sunt guvernate exclusiv de prezentele CCG și legile aplicabile din Republica Cehă. 


ARTICOLUL IV. Preț, condiții de plată, cupoane de reducere și alte beneficii obținute prin cupoane de reducere

1. prețul obiectului achiziției 
Părțile convin asupra prețului de achiziție al obiectului achiziției, care este prețul bunurilor comandate, așa cum sunt enumerate în catalogul de bunuri al Vânzătorului, acest preț de achiziție include deja TVA. Prețul de achiziție poate fi plătit de către Cumpărător numai prin metodele oferite pe Wantie.ro. Plata prețului de achiziție este o condiție pentru predarea obiectului achiziției către cumpărător și pentru transferul proprietății asupra obiectului achiziției către cumpărător;
 
2. Condiții de plată
a) În numerar la livrare - prețul mărfii și taxele poștale se plătesc la livrare.
b) Prin intermediul gateway-ului de plată GoPay
 
3. Cupoane de reducere și alte beneficii obținute prin utilizarea cupoanelor de reducere
Clientul poate răscumpăra un beneficiu în coșul de cumpărături (de exemplu, cadou gratuit, reducere pentru produse, reducere pentru servicii, reducere pentru transport etc.) - denumit în continuare beneficiu care ar fi putut fi obținut pe baza unei oferte promoționale. Acest beneficiu poate fi răscumpărat în coșul de cumpărături în secțiunea 'Doresc să răscumpăr cuponul de reducere'.
Se poate solicita un singur beneficiu pentru fiecare achiziție, adică încheierea unui singur contract de achiziție. Termenii și condițiile unui anumit beneficiu sunt întotdeauna reglementate de informațiile furnizate pentru beneficiul respectiv sau până la revocarea acestuia de către vânzător. Vânzătorul își rezervă dreptul de a nu încheia un contract de achiziție cu cumpărătorul în cazul în care beneficiul a fost utilizat de către cumpărător într-un scop (de exemplu, utilizarea unui beneficiu revendicat în mod greșit decât pentru scopul pentru care beneficiul a fost furnizat ca ofertă comercială de către vânzător, care rezultă din crearea unei comenzi nestandardizate de către client, etc.) doar pentru obținerea unui beneficiu personal în încercarea de a aduce prejudicii vânzătorului. Vânzătorul este obligat să contacteze imediat Cumpărătorul cu privire la neîncheierea contractului de cumpărare și anularea comenzii. Cuponul de reducere procentuală nu poate fi aplicat produselor deja reduse.


Articolul V. Transportul și termenele de livrare și accesoriile sale

1. Societăți de transport maritim și servicii de livrare
 
Sistemul calculează automat costul livrării pentru produsele comandate în coșul de cumpărături. Livrarea este realizată prin intermediul transportatorilor contractuali.
 
2. Date de livrare
 
a) Pentru fiecare articol este indicată disponibilitatea articolului (În stoc sau Temporar epuizat). Livrarea până în următoarea zi lucrătoare se aplică numai pentru articolele marcate ca: În stoc și la comenzile plasate până la ora 10:00 a.m. într-o zi lucrătoare, cu excepția cazului în care se specifică altfel în mod vizibil pe site-ul web.
În cazul în care bunurile nu se află în stoc, suntem obligați să informăm clientul despre acest fapt și să stabilim individual o dată de livrare. La achiziționarea serviciului de descriere laser, timpul de expediere poate fi prelungit cu 1 - 3 zile lucrătoare.
Sezonul Crăciunului, adică întotdeauna din a 10-a zi a ultimei luni a anului, este reglementat de datele de livrare conform anunțului vizibil pe site-ul nostru (în special pe pagina de start, coșul de cumpărături etc.).
 
b) Clientul are opțiunea de a comanda serviciul Express Delivery în coșul de cumpărături. Acest serviciu este disponibil numai pentru produsele care au comandat serviciul de descriere laser. În cazul în care există un impediment din partea transportatorului de a livra transportul în conformitate cu condițiile de transport sau din partea vânzătorului de a expedia transportul în conformitate cu condițiile stabilite între vânzător și client, clientul are dreptul la o rambursare pentru acest serviciu suplimentar Express Delivery. Clientul este obligat să ceară acest drept fără întârzieri nejustificate vânzătorului;
 
c) Clientul va fi informat prin e-mail cu privire la expedierea bunurilor. 
 
3. Asigurarea coletului în timpul transportului (denumite în continuare accesorii de asigurare)
Clientul are dreptul de a selecta un accesoriu de asigurare pentru transportul său în coșul de cumpărături. În cazul în care transportatorul avariază coletul și conținutul acestuia în timpul transportului, vânzătorul nu va solicita clientului să rezolve în niciun fel reclamația cu transportatorul (întocmirea unui raport de reclamație) în cazul achiziționării accesoriului de asigurare. Clientul este obligat să trimită cumpărătorului o fotografie a pagubei la e-mail fără întârziere, pe baza căreia vânzătorul este obligat să își asume pentru cumpărător toate obligațiile și eventualele costuri financiare în rezolvarea acestei situații. Vânzătorul este obligat, de asemenea, să livreze cu promptitudine cumpărătorului bunurile fără defecte, pe cheltuiala vânzătorului. În cazul în care bunurile achiziționate nu sunt disponibile pe stoc, vânzătorul este obligat să furnizeze un înlocuitor similar sau o compensație financiară în valoare integrală a comenzii clientului.

Articolul VI.  Taxe poștale și ambalare în Republica Cehă

Valoarea taxei poștale corespunde costurilor medii de expediere a unui colet prin Poșta Cehă. Taxa poștală este subvenționată de noi. Valoarea subvenției depinde de valoarea totală a mărfii. Sistemul calculează automat costul livrării fiecărui partener contractual în coșul de cumpărături.
 

Articolul VII. Rezervarea dreptului de proprietate

Bunurile livrate rămân proprietatea vânzătorului până la plata integrală a prețului de achiziție. Cu toate acestea, riscul de deteriorare a bunurilor este transferat cumpărătorului în momentul primirii acestora.
 

Articolul VIII.

1. Instrucțiuni generale
Vom soluționa orice reclamație în mod satisfăcător pentru dvs. după un acord individual cu dvs. în conformitate cu legislația aplicabilă din Republica Cehă;
Clientul este obligat să inspecteze bunurile livrate de vânzător imediat după recepție. În cazul în care se detectează deteriorări mecanice ale ambalajului mărfii, clientul este obligat să inspecteze starea mărfii și, în caz de deteriorare, să consemneze deteriorarea în prezența transportatorului. 

Transportatorul este responsabil pentru orice daune în timpul transportului, toate mărfurile sunt asigurate. Pe baza înregistrării efectuate, clientul va primi o reducere rezonabilă sau vor fi livrate bunuri noi după încheierea evenimentului de daune cu transportatorul. Prin semnarea conosamentului, clientul este de acord să accepte bunurile și confirmă că acestea au fost livrate în mod corespunzător și la timp; 
 
Garanția nu acoperă uzura normală a bunurilor cauzată de utilizarea lor sau nerespectarea instrucțiunilor de utilizare.
 
Vânzătorul nu este răspunzător pentru daunele rezultate din funcționarea produselor, caracteristicile funcționale și daunele rezultate din utilizarea neprofesională a produselor, precum și pentru daunele cauzate de evenimente externe și manipularea defectuoasă după primirea bunurilor. Defectele de această origine nu sunt acoperite de garanția oferită;
 
Pentru a face o reclamație, cumpărătorul trebuie să prezinte dovada achiziționării produselor pe Wantie.ro. De regulă, este suficientă o copie a facturii, să furnizeze numărul de comandă sau să furnizeze doar numele pe care a fost creată comanda. Toate comenzile sunt înregistrate în baza de date Wantie.ro cu ora exactă a achiziției și numele cumpărătorului.
 
Reclamațiile vor fi soluționate fără întârzieri nejustificate în termenul legal, adică nu mai târziu de a 30-a zi de la primirea acesteia.


Adresa pentru trimiterea reclamației: Wantie.ro, Kladska 123/77, Hradec Kralove, 50003, Bunurile reclamate trebuie să fie livrate la adresa de mai sus, cu excepția cazului în care se convine cu clientul o altă modalitate de livrare a bunurilor sau serviciilor reclamate.
 
2. Drepturi de executare defectuoasă
Drepturile și obligațiile părților contractante în ceea ce privește drepturile de executare defectuoasă sunt reglementate de reglementările relevante cu caracter general obligatoriu (în special de dispozițiile §§ 1914-1925, § 2099-2117 și § 2161-2174 din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil).
 
Vânzătorul este răspunzător față de consumator că bunul este lipsit de defecte la recepție. În special, vânzătorul este răspunzător față de consumator că, în momentul în care acesta a preluat bunul,
 
- bunul are caracteristicile convenite între părți și, în lipsa unui acord, acele caracteristici pe care vânzătorul sau producătorul le-a descris sau la care cumpărătorul se aștepta având în vedere natura bunului și pe baza publicității efectuate de către aceștia,
- bunul este adecvat pentru scopul pentru care vânzătorul declară că este utilizat sau pentru care un bun de acest tip este utilizat în mod normal,
- articolul corespunde, din punct de vedere calitativ sau al manoperei, eșantionului sau modelului convenit, în cazul în care calitatea sau manopera a fost determinată de eșantionul sau modelul convenit,
- articolul este în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare și
- articolul este conform cu cerințele legale.
 
În cazul în care articolul nu prezintă caracteristicile menționate mai sus, consumatorul poate, de asemenea, să ceară livrarea unui articol nou fără defecte, cu excepția cazului în care acest lucru este nerezonabil având în vedere natura defectului, dar dacă defectul se referă doar la o parte a articolului, consumatorul poate cere doar înlocuirea acelei părți; dacă acest lucru nu este posibil, acesta poate rezilia contractul. Cu toate acestea, în cazul în care acest lucru este disproporționat în raport cu natura defectului, în special dacă defectul poate fi înlăturat fără întârzieri nejustificate, consumatorul are dreptul de a obține înlăturarea gratuită a defectului. De asemenea, consumatorul are dreptul la livrarea unui articol nou sau înlocuirea unei piese în cazul unui defect înlăturabil, dacă nu poate utiliza articolul în mod corespunzător din cauza reapariției defectului după reparare sau unui număr mai mare de defecte. În acest caz, consumatorul are, de asemenea, dreptul de a se retrage din contract.
 
În cazul în care consumatorul nu se retrage din contract sau nu își exercită dreptul la livrarea unui articol nou fără defecte, la înlocuirea pieselor acestuia sau la repararea articolului, acesta poate solicita o reducere rezonabilă. De asemenea, consumatorul are dreptul la o reducere rezonabilă în cazul în care vânzătorul nu poate livra un articol nou fără defecte, nu poate înlocui piesele acestuia sau nu poate repara articolul, precum și în cazul în care vânzătorul nu ia măsuri de remediere într-un termen rezonabil sau în cazul în care luarea de măsuri de remediere ar cauza dificultăți semnificative pentru consumator.
 
Dreptul de a beneficia de executarea defectuoasă nu aparține cumpărătorului în cazul în care acesta știa, înainte de a prelua lucrul, că acesta are un defect sau dacă cumpărătorul a cauzat el însuși defectul.
 
Consumatorul este îndreptățit să revendice dreptul la defecte care apar la bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primire. În cazul în care defectul apare în termen de șase luni de la primire, se consideră că acesta a fost defect la primire.
 
3.dreptul consumatorului de a se retrage din contract
În cazul în care contractul de achiziție este încheiat prin mijloace de comunicare la distanță (într-un magazin online), consumatorul are dreptul de a se retrage din contract, fără a da niciun motiv, în termen de 14 zile de la primirea bunurilor (dacă obiectul contractului de achiziție este reprezentat de mai multe tipuri de bunuri sau de livrarea mai multor piese, acest termen curge de la data primirii ultimei livrări de bunuri);
În cazul în care consumatorul dorește să se retragă din contract în termen de 14 zile, în conformitate cu alineatul precedent, acesta trebuie să contacteze vânzătorul și de preferință în scris (ideal prin e-mail) sau să indice că se retrage din contract, în mod ideal cu numărul comenzii, data achiziției și numărul de cont pentru rambursare. Termenul de 14 zile nu este relevant pentru clientul care trebuie să trimită bunurile înapoi la vânzător, acesta este întotdeauna luat în considerare în momentul în care clientul a informat vânzătorul despre retragerea din contractul de cumpărare. Prin urmare, livrarea bunurilor înapoi la vânzător poate avea loc după expirarea termenului de 14 zile, iar acest lucru nu afectează dreptul clientului de a se retrage din contract.
 
În cazul în care cumpărătorul se retrage din contract în conformitate cu paragrafele anterioare, vânzătorul va rambursa sumele primite de la cumpărător (cu excepția sumei reprezentând costurile suplimentare de livrare a bunurilor suportate înmetoda de livrare a bunurilor aleasă de Cumpărător, alta decât cea mai ieftină metodă standard de livrare oferită de Vânzător) în termen de 14 zile de la retragerea Cumpărătorului din contract, în același mod în care Vânzătorul le-a primit de la Cumpărător, cu excepția cazului în care Cumpărătorul specifică altfel. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a returna prestația furnizată de către Cumpărător deja la returnarea bunurilor de către Cumpărător sau în alt mod, cu condiția ca Cumpărătorul să fie de acord cu acest lucru și să nu fie suportate costuri suplimentare de către Cumpărător. În cazul în care Cumpărătorul se retrage din Contractul de achiziție, Vânzătorul nu este obligat să returneze fondurile primite de Cumpărător înainte ca acesta să returneze bunurile către Vânzător sau să dovedească faptul că a trimis bunurile către Vânzător. Costurile de returnare a bunurilor înapoi la vânzător sunt suportate de cumpărător.
 
Cu toate acestea, dispozițiile legii privind retragerea din contract în termen de 14 zile nu pot fi înțelese ca o opțiune de a împrumuta bunurile cu titlu gratuit. În cazul exercitării dreptului de retragere din contract în termen de 14 zile de la primirea prestației, consumatorul trebuie să restituie vânzătorului tot ceea ce a primit în temeiul contractului în termen de 14 zile de la retragerea din contract. În cazul în care acest lucru nu mai este posibil (de exemplu, bunurile au fost distruse sau consumate între timp), consumatorul trebuie să ofere o compensație monetară în schimbul a ceea ce nu mai poate fi livrat. În cazul în care bunurile returnate sunt doar parțial deteriorate, vânzătorul poate pretinde dreptul la despăgubire de la consumator și își poate compensa creanța cu prețul de achiziție returnat. În acest caz, vânzătorul este obligat să dovedească daunele suferite. În acest caz, vânzătorul rambursează consumatorului doar prețul de achiziție redus.
 
Vânzătorul poate adăuga la prețul de achiziție care urmează să fie rambursat cumpărătorului costurile sale reale suportate pentru returnarea bunurilor.
 
Consumatorul nu are dreptul de a se retrage din contract în conformitate cu § 1837 din Codul civil, în special în cazul contractelor:
 
- pentru prestarea de servicii, dacă acestea au fost efectuate cu consimțământul său expres înainte de expirarea termenului de retragere și antreprenorul a informat consumatorul înainte de încheierea contractului că în acest caz nu are dreptul de retragere din contract,
- pentru furnizarea de bunuri sau servicii, al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare independente de voința întreprinzătorului și care pot apărea în timpul perioadei de retragere,
- livrarea de băuturi alcoolice care pot fi livrate după expirarea a treizeci de zile și al căror preț depinde de fluctuațiile pieței financiare independente de voința antreprenorului,
- livrarea de bunuri care au fost modificate în conformitate cu dorințele consumatorului sau în beneficiul acestuia,
- livrarea de bunuri perisabile și de bunuri care au fost amestecate iremediabil cu alte bunuri după livrare,
- reparațiile sau întreținerea efectuate într-un loc desemnat de consumator la cererea acestuia; cu toate acestea, acest lucru nu se aplică în cazul reparațiilor ulterioare sau al furnizării de piese de schimb, altele decât cele solicitate,
- livrarea de bunuri în ambalaje sigilate pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și care nu pot fi returnate din motive de igienă,
- furnizarea unei înregistrări audio sau vizuale sau a unui program de calculator, dacă consumatorul a rupt ambalajul original,
- livrarea de ziare, periodice sau reviste,
- cazare, transport, catering sau activități de petrecere a timpului liber, cu condiția ca întreprinzătorul să presteze aceste servicii în termenul specificat,
- încheiate pe baza unei licitații publice în conformitate cu legea care reglementează licitațiile publice sau
- la livrarea de conținut digital, cu excepția cazului în care acesta a fost livrat pe un suport material și a fost livrat cu consimțământul expres prealabil al consumatorului înainte de expirarea termenului de livrare a conținutului digitalretragere din contract și întreprinzătorul a informat consumatorul înainte de încheierea contractului că în acest caz nu are dreptul de retragere din contract.
 
Pentru produsele modificate cu laser după dorințele clientului, nu este posibilă retragerea din contract în termen de 14 zile.
 

Articolul IX. Transferul riscului

Transferul riscului de deteriorare a produselor trece la cumpărător în momentul primirii produselor de la transportator. Același lucru se aplică în cazul în care cumpărătorul nu intră în posesia bunurilor, deși vânzătorul i-a permis să dispună de ele.
 

Articolul X.  Informații furnizate consumatorului în baza Codului civil 

În conformitate cu articolul 1811 alineatul (2) din Codul civil: 
 
ad. a) Petr Halamka, număr de identificare: 71887962, număr de TVA: CZ8607063355, Tř. E. Beneše 573, 500 12 Hradec Králové
 
ad b și c) Bunurile, caracteristicile și prețurile bunurilor se referă la articolele individuale oferite. 
 
ad d) Prețurile bunurilor listate în magazinul electronic sunt întotdeauna prețuri pentru consumatorul final și fără alte taxe ascunse, în afară de costurile de livrare. Costurile de livrare se regăsesc în termenii și condițiile și, de asemenea, în secțiunea 'Coșul de cumpărături'. 
 
ad e și f) Clientul alege metoda de livrare și de plată în momentul achiziției în secțiunea 'Coșul de cumpărături', unde va afla și costul total al livrării. Valoarea cheltuielilor de expediere și ambalare este, de asemenea, menționată în termenii și condițiile. 
 
ad g) consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile de la primirea prestației, atunci când utilizează mijloace de comunicare la distanță. Acest drept nu se aplică la produsele adaptate la dorințele clientului.
 
Nu percepem niciun comision atunci când se utilizează mijloace de comunicare la distanță. Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță atunci când încheie contractul de cumpărare. Costurile suportate de către cumpărător în utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costuri pentru conectarea la internet, costuri pentru convorbiri telefonice) sunt suportate de către cumpărător.
 
Contractul este arhivat la vânzător și este disponibil la cerere. Contractul poate fi încheiat în limba cehă. Procedura privind pașii tehnici de încheiere a contractului este prezentată pe Wantie.ro 
 

Articolul XI. Alte dispoziții și soluționarea extrajudiciară a litigiilor în materie de consum, Legea privind marcajele

În cazul în care între Vânzător și Cumpărător apare un litigiu în materie de consum care decurge din contractul de vânzare-cumpărare sau din contractul de prestări servicii și care nu poate fi soluționat de comun acord, Cumpărătorul poate înainta o propunere de soluționare extrajudiciară a unui astfel de litigiu entității desemnate pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor în materie de consum, care este

Autoritatea cehă de inspecție comercială Inspektorat COI - Oddeleni ADR, Štěpánská 44, 110 00, Praga 1, Republica Cehă

Email: adr@coi.cz Website: adr.coi.cz

De asemenea, cumpărătorul poate utiliza platforma online de soluționare a litigiilor înființată de Comisia Europeană la adresa  ;http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Cumpărătorul își asumă riscul de schimbare a circumstanțelor în sensul articolului 1765 (2) din Codul civil.

Toate informațiile publicate pe site-ul web al vânzătorului sunt protejate de dispozițiile legale în vigoare. Această protecție poate afecta, de asemenea, drepturile altor persoane. Datele publicate pe site-ul web al Vânzătorului nu pot fi copiate sau puse la dispoziția terților în niciun fel fără acordul Vânzătorului sau al deținătorului drepturilor de autor. Vânzătorul nu garantează acuratețea faptică a tuturor datelor publicate pe site-ul său web și atrage atenția asupra faptului că aceste date nu reprezintă în niciun caz o recomandare de utilizare a bunurilor oferite în scopul specific urmărit de client;
Vânzătorul declară că este înregistrat la Oficiul de încercări cu numărul 12136. Mărcile de identificare sunt disponibile AICI
Vânzătorul are dreptul de a modifica conținutul site-ului său, precum și gama de bunuri oferite și prețurile acestora. Vânzătorul are dreptul de a modifica conținutul acestor termeni și condiții, modificarea termenilor și condițiilor nu se aplică contractelor de cumpărare deja încheiate;
 

Articolul XII. Protecția datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal necesare pentru comunicarea cu cumpărătorul vor fi utilizate exclusiv în scopul sistemului de comandă de bunuri, în scopul analizelor interne și al analizelor utilizate pentru evaluarea sistemului. Ne rezervăm dreptul de a informa utilizatorul cu privire la activitățile noastre viitoare - reduceri, promoții, etc. 
 
Vânzătorul se obligă să nu divulge datele personale sub nicio formă către terți, cu excepția cazului în care este cerut de lege în legătură cu autoritățile statului ceh și administrația de stat. 
 
Accesul la datele cu caracter personal este permis doar angajaților selectați ai Vânzătorului. 
 
Prin înregistrarea datelor  în sistemul Wantie.ro, cumpărătorul este de acord cu scopul de mai sus al utilizării datelor cu caracter personal și confirmă că aceste date au fost furnizate în mod voluntar. 
 

Articolul XIII. Aprobarea OP de către cumpărător

În momentul în care cumpărătorul face clic pe linkul 'COMANDĂ' situat sub formularul de comandă din sistemul Wantie.ro, vânzătorul consideră că acești Termeni și Condiții au fost citiți în mod corespunzător de către cumpărător și sunt astfel acceptați necondiționat și, conform voinței cumpărătorului, devin parte a acordului părților în contractul de cumpărare.

Copyright © 2006-2025 wantie.ro