Creăm cadouri cu emoție

Creăm cadouri cu emoție

Peste 1.000.000 de comenzi finalizate

Peste 1.000.000 de comenzi finalizate

Deja de 18 ani cu voi

Deja de 18 ani cu voi

Contul meu

Descriere laser - Întrebări frecvente

01

Cum introduc corect textul în timpul plasării comenzii?

Introduceți textul direct în câmpul de introducere. Citim și edităm manual fiecare text, deci nu putem garanta împărțirea exactă conform cerințelor dvs.

Verificarea textului: Vă rugăm să verificați atent textul introdus. Nu corectăm greșelile de ortografie, diacritice sau alte reguli lingvistice. Odată gravat, textul nu mai poate fi modificat.

Observații: Dacă aveți o observație scurtă pentru noi, o puteți adăuga. Asigurați-vă că este clar separată de textul destinat gravării.

02

Cât de lung poate fi textul introdus?

Când adăugați un produs în coș, sistemul vă va solicita să introduceți un text sau o imagine. În fereastra pentru introducerea textului veți vedea lungimea maximă permisă, dar aceasta este doar informativă. Puteți introduce fără probleme un text mai lung, iar noi îl vom aplica pe produs, însă rețineți că cu cât textul este mai lung, cu atât va fi mai mic pe produs.

03

Cât durează realizarea unui produs cu gravură?

Gravura laser este o producție personalizată realizată la cererea clientului, iar timpul de execuție poate fi de 1 – 3 zile lucrătoare.
Dacă aveți nevoie urgentă de produsul achiziționat cu acest serviciu, puteți adăuga în coșul de cumpărături opțiunea de producție expres. După achiziționarea producției expres, comanda dumneavoastră va avea prioritate.

04

Cu ce font este realizat textul?

În acest moment oferim fontul de bază Monotype Corsiva și 4 fonturi premium. După adăugarea produsului în coș, sistemul vă va arăta fonturile disponibile pentru acel produs.

05

Va fi fotografia (textul) pe produs complet neagră?

Gravura cu laser este ca un desen magic cu lumină pe material, fără să-l atingă fizic. Pur și simplu arde” designul pe obiecte precum brichete sau brelocuri. Interesant este că, în funcție de cum cade lumina și din ce unghi priviți, rezultatul poate părea puțin diferit. De exemplu, pe metale precum alama sau cuprul, imaginea finală poate avea o tentă arămie. Nu este o greșeală, este fizică.
Oțelul și oțelul chirurgical au o colorație aproape neagră.

06

Este posibil să vă trimit două fotografii – câte una pentru fiecare parte a produsului?

Din păcate, momentan nu oferim această opțiune. Pe produs realizăm doar o singură fotografie.

07

Cum va arăta fotografia pe produs?

Dacă doriți să vă faceți o idee mai clară despre cum va arăta fotografia pe produs, convertiți imaginea în alb-negru și redimensionați-o pe ecran la dimensiunea aproximativă a produsului.

Descriere imagine
08

Sunt editate fotografiile trimise?

Fotografiile nu sunt editate grafic de către noi. Se face doar decuparea zonelor importante și transferul acestora pe produs – vezi exemplul de mai jos.
Vă rugăm să vă asigurați că fotografia are margini suficiente, astfel încât produsul să poată fi gravat complet. 

Descriere imagine
09

Ce parametri trebuie să aibă fotografia?

Fotografia trebuie să îndeplinească 3 criterii importante:

1. Fotografia trebuie să aibă margini suficiente în jurul obiectului care urmează să fie plasat pe produs
2. Părți ale fotografiei nu trebuie să fie supraexpuse sau prea întunecate
3. Rezoluția minimă trebuie să fie de 600x600 px

Descrierea primei imagini
Descrierea celei de-a doua imagini
10

Ce tip de fotografii sunt potrivite?

Pentru un rezultat cât mai bun sunt recomandate fotografii simple, clare, contrastante și cu margini suficiente – de exemplu chipuri, două fețe alăturate, animale de companie contrastante, logouri...

Descrierea primei imagini
Descrierea celei de-a doua imagini
Descrierea celei de-a treia imagini
Descrierea celei de-a patra imagini
Descrierea celei de-a cincea imagini
Descrierea celei de-a șasea imagini
11

Ce fotografii nu sunt potrivite?

Nu sunt potrivite panoramele naturale, colajele din mai multe fotografii, imaginile fără margini suficiente, fotografiile întunecate sau neclare, ecografiile, imaginile cu prea multe persoane, textele adăugate peste fotografie și alte imagini complexe cu multe detalii – de exemplu mașini, motociclete sau peisaje.

Exemplu nepotrivit 1
Exemplu nepotrivit 2
Exemplu nepotrivit 3
Exemplu nepotrivit 4
12

Ce se întâmplă dacă trimit o fotografie care nu respectă aceste cerințe? Mă veți contacta?

Ei bine, nu te vom bombarda cu întrebări despre motivul pentru care ai trimis o fotografie de calitate slabă. Fiecare are motivele sale, iar noi le respectăm. Din experiență, știm că fiecare fotografie poate avea o semnificație specială pentru tine – fie emoțională, fie ca amintire – și vrei să o ai pe un produs, chiar dacă nu este perfectă din punct de vedere tehnic.

13

Nu pot încărca fotografia. Ce fac greșit?

Dacă întâmpini probleme la încărcarea fotografiei pe site-ul nostru, este posibil ca fișierul să fie prea mare. De obicei, această problemă apare atunci când poza are mai mult de 3 MB. Dacă fotografia ta are sub 3 MB și tot nu se încarcă, încearcă să îi schimbi numele și asigură-te că este în format JPG sau PNG.

14

Fotografia de pe produs va fi color sau alb-negru?

Fotografia de pe produs va fi întotdeauna alb-negru.

15

Cât timp rezistă fotografia și textul pe produs?

Spre deosebire de imprimare, unde culoarea este aplicată pe suprafață și poate să se decojească în timp, gravura laser funcționează invers – materialul este îndepărtat cu ajutorul unui fascicul de lumină, iar rezultatul este permanent. Totuși, este important de reținut că nici măcar o gravură nu este complet rezistentă la deteriorări mecanice, cum ar fi zgârieturile. De exemplu, brichetele purtate în același buzunar cu chei sau monede pot fi predispuse la zgârieturi. Cu toate acestea, am văzut produse care au fost purtate zilnic timp de trei ani, iar gravura era încă clar vizibilă.

16

Este posibil să primiți o previzualizare a produsului final?

Nu oferim acest serviciu. Putem realiza o previzualizare doar ca fotomontaj”, adică o simulare computerizată a rezultatului final. Însă o astfel de imagine nu reflectă cu exactitate gravura reală și nu are valoare informativă reală. Cum va arăta cu adevărat produsul veți vedea abia după finalizare.
Credeți-ne, facem asta de aproape 20 de ani.

17

Aș dori să adaug un simbol special la textul meu, de exemplu ♥†♣☻☺... Este posibil?

Anumite simboluri suplimentare pot fi adăugate în timpul introducerii textului care urmează să fie gravat pe produs. Alte caractere nu sunt permise deoarece nu sunt incluse în setul de caractere al fontului, sunt emoji color sau nu sunt compatibile cu sistemul laser de producție.

Simbolurile suplimentare disponibile în sistem pot arăta diferit în funcție de dispozitiv, sistem de operare și navigator. Acestea sunt caractere standard ANSI. Mai jos este o tabelă de exemplu – aceste simboluri vor fi gravate astfel pe produs:

18

Este posibil să returnez un produs personalizat în 14 zile fără a oferi un motiv (retragere din contract)?

Din păcate, dacă comandați la noi un produs personalizat conform dorințelor dumneavoastră, nu beneficiați de dreptul legal de retragere în termen de 14 zile. Acest produs nu mai poate fi revândut, iar aceasta este reglementată și de Codul Civil.

19

Cum arată gravura cu laser pe sticlă?

Spre deosebire de sablarea tradițională, gravura cu laser oferă un rezultat mult mai precis și clar, ceea ce asigură o citire mai bună. Tehnologia noastră laser are o precizie mai mare de 0,03 mm. Gravura pe sticlă creează un efect mat și aspru la atingere, care este ars permanent în material. Consultați exemplul de mai jos pentru o imagine mai clară.

Exemplu de gravură pe sticlă

Copyright © 2006-2025 wantie.ro